Bukujutsu
Ta technika to nic innego jak latanie. Czas Nauki: 12h
Ki Blast
Najprostszy atak energią Ki. Siła ataku zależy od tego ile wykonujący włoży w to energii. Czas Nauki: 8h
Barrier
Wojownik tworzy barierę ochronną która broni go przed niektórymi atakami. Wielkość i odporność ataku zależy od poziomu wojownika. Czas Nauki: 14h
Taiyoken
Wojownik podnosi ręce na wysokość głowy i prostuje palce, po czym przeciwnik ślepnie na parę min. (1 Tura) Czas Nauki: 14h
Dodonpa
Wojownik podnosi rękę i prostuje jeden palec po czym następuje wystrzał pocisku Ki. Silna technika lecz wolna dlatego łatwo jej uniknąć. Czas Nauki: 12h
Makosen
Odwrotność techniki wyżej. Atak sam w sobie słaby ale bardzo szybki. Jedyną różnicą jest to że energie skupia się w zaciśniętej dłoni a nie w czubku palca. Czas Nauki: 10h
Eye Laser
Technika polegająca na wystrzeleniu wiązki energii z oczu. Czas Nauki: 14h
Eraser Cannon
Fala uderzeniowa generowana w gardle. Duża siła rażenia. Czas Nauki: 16h
Galaktic Dount
Pierścień z energii który ma za zadanie złapać przeciwnika i go unieruchomić. Czas Nauki: 18h
Kiaiho
Forma ataku bez widocznych ruchów ciała. Pocisk wystrzeliwany z oczu lub z ręki odrzucający przeciwnika w tył. Czas Nauki: 12h
Energy Shyotu
Atak polega na skumulowaniu energii w otwartej dłoni - po czym wytwarza się ostrze energetyczne na dłoni, które może przecinać drzewa, kamienie i wiele innych rzeczy. Ostrza tego nie sposób ani wydłużyć, ani udoskonalić. Jeżeli przeciwnik faktycznie nadzieje się na owe ostrze - może być przecięty. Czas Nauki: 16h
Masenko
Technika wymyślona przez Gohana. Polega na położeniu rąk na czole i skumulowaniu energii Ki. Energia Ki wytworzona w tym ataku jest podobna do Kamehamy, ale ma inny kolor i jest słabsza. Czas Nauki: 18h
Crasher Hand
Technika polegająca na wypalaniu dziur ręką. Kumulujemy energię w dłoniach przez co te stają się gorące. Czas Nauki: 17h
Shinbou
Technika polegająca na wykrzesaniu z rąk prądu elektrycznego. Możemy tym prądem razić przeciwnika. Czas Nauki: 16h
So Kidan
Atak polega na wytworzeniu małej kuli Ki, której lot można dowolnie kontrolować za pomocą ruchów dłoni. Dzięki temu kula może lecieć w każdym kierunku za przeciwnikiem. Jeżeli przeciwnik jest dość szybki, może uskoczyć owej kuli i zaatakować przeciwnika, ewentualnie teleportować się za niego i go zaatakować. Stąd jest to ciekawa, ale ryzykowna technika. Czas Nauki: 16h
Zazoken
Umiejętność poruszania się tak szybko żeby przeciwnik widział widma. Technika może służyć jako unik jak i zaskoczenie w walce. Czas Nauki: 20h
Ring Jyou No
Technika polega na wytworzeniu w dwóch palcach energetycznych pierścieni, których użycie może uwięzić przeciwnika, np. przybić kogoś do skały lub muru. Czas Nauki: 20h
|